counter

torsdag 6 december 2012

Årets julklapp?



Har du kompisar som har allt? Jag har gjort den perfekta julklappen för din doom/drone/sludge/stoner älskande kusin/pojkvän/flickvän/farsa/polare eller vem det nu kan tänkas vara.

Ett egenhändigt tillverkat Memoryspel med drone/doom/stoner/sludge skivomslag. Dessutom medföljer en liten lista på vilka skivor det är och när de är släppta

36 stycken par med ett urval av klassiker samt några mer okända grejer. Vad kostar kalaset då?
80 kr och bor du så jag måste skicka med posten så kostar det 12 kr till. Har dock i nuläget bara två exemplar så skynda dig och beställ om du vill köpa ett! Man kan antingen gå in på min profil och klicka på skicka mail eller också lämna en kommentar, jag publicerar inte kommentarer med beställningar och som innehåller adresser och sånt, men om du lämnar en kommentar med din mailadress så kan jag maila dig.

Mvh/Krister


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar