counter

söndag 5 juni 2011

Äntligen uppdaterat!

Nu har jag äntligen uppdaterat i distrolistorna. Jag har försökt plocka bort sånt som är slutsålt och försökt kolla att allt stämmer, visst kan det finnas fel än, men förhoppningsvis färre.
Har även fyllt på med en massa nyheter. Framförallt på
vinylfronten.

Jag har även påbörjat det digra jobbet att försöka skriva lite beskrivningar om alla skivor också, har börjat med nyheterna så får jag väl ta resten i den takt jag hinner.

Som om det inte vore nog så har jag även börjat lägga ut massa grejer på tradera igen. Mer reaskivor från bloggen, men även en drös av second hand skivorna som jag köpte in för ett par veckor sen. Mycket bra skivor är det och en och annan raritet också. Här kan du kolla, det kommer mer! Försöker hinna lägga ut så mycket som möjligt under helgen.

Har även flera skivor som jag har tänkt recensera, men det gäller att få tiden att räcka till. Ledig från jobbet? Ja, men det finns en hel del som skall fixas.

Gonatt!

/Krister

Soundtrack: This will destroy you - tunnel blanket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar