counter

måndag 28 februari 2011

Tips för helgen (om du vill göra annat än gå på house of metal)

Till helgen är det house of metal i Umeå och det blir säkert trevligt för dom som skall dit. För min del är det inte många band jag är intresserad av, så jag står över i år. Men jag har lite tips som stilmässigt är väldigt långt från house of metal. (men jag har bredd:-) På Bokcafé Pilgatan har
Sideshow Stringband releaseparty för sin debutskiva. Detta sker på lördag kl 13.00. Dom bjuder på skön bluegrass, dessutom, som om inte det vore nog, så börjar även en utställning av Christer Themptander imorgon och pågår till söndag den tredje april. (även det på Pilgatan alltså) Jag hoppas att jag kan dra dit på lördag och både lyssna på lite skön bluegrass och titta på lite tänkvärd konst.

/Krister


Soundtrack: Earth - A bureaucratic Desire for Extra Capsular Extraction

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar