counter

torsdag 21 oktober 2010

Mp3spelarjakt

Undrar om nån som är tekniskt intresserad/kunnig har nåt bra tips på vart man köper en bra mp3 spelare? Vill ha nån med ca 5-6 GB, kall helst kosta under en 1000 lapp. Skrev i mitt förra inlägg om batteriet som behöver laddas orimligt länge och sedan räcker oroligt kort stund. Dessutom glappar den i hörlursuttaget så att man växlar mellan att höra i två, en respektive noll högtalare. Oftast uppmixat med en massa knaster. Idag när jag åkte buss så tog det nästan halva resan innan jag lyckades vrida spelaren i den enda riktning och lutning där man hör i båda lurar och utan knaster. Så innan jag åker till Stockholm om två veckor är mitt mål att jag skall ha en fungerande spelare. Så tips mottages gärna.

/Krister


Soundtrack till det här inlägget: Norma Jean - The Anti Mother

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar