counter

måndag 2 augusti 2010

Varför händer det inget?

kanske ni frågar er, och det är en högst rimlig fråga. Jag har liksom kommit ur rutinen att skriva ganska ofta. Dessutom försöker jag, så här sista semesterveckan, hinna med massa som jag hade tänkte göra i sommar. Typ fixa med huset och sånt, håller dessutom på och lyssnar igenom sommarens vinylfynd. Har även börjat lägga upp massa skivor på
tradera
både nya grejer, från distrot men även en del second hand prylar och mer skall det komma, skall försöka få ut så mycket jag hinner under veckan.
Annars, när jag inte har lyssnat på inköpta second-hand vinyler så lyssnar jag mycket på Einstürzende Neubauten (passar faktiskt riktigt bra när man håller på och slår bort gammalt kakel!), sonic youth och godflesh.

Uppdateringen av distrolistan fick visst vänta nån dag till, får försöka innan helgen, men lovar inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar