counter

torsdag 12 augusti 2010

Kraschad dator och vardagsslit...

är väl de två främsta orskaerna till att jag inte har kommit igång med inläggen igen, trots att semestern är slut. Min dator hade ju mått dåligt ett tag, men nu finns det inget hopp för den. Har dock sparkat igång den gamla reservdatorn och fått igång internetuppkopplingen på den, så nu går det i alla fall kolla mail, skriva inlägg osv.
Premiärlyssnade igår på "shrinebuilder" (vet att det inte är helt nytt, men har inte kommit över den förrän igår) Måste lyssna mer innan jag kan ge utförlig information, men med tanke på vilka som är med så måste det ju bli intressant. Wino, (från bl.a Saint vitus, doomgiganter med många år på nacken) Scott Kelly, (neurosis) och Al Cisneros (sleep, OM) och Dale Crover (Melvins).

Efter första lyssningen kan jag bara säga att jag hörde i alla fall flera partier som Al måste ha skrivit, samt en del grymma sånginsatser från Scott Kelly, men skall skriva mer om den sen.


Nu tänker jag istället lyssna på The Warlocks "heavy deavy skull lover" som jag fick på snygg rosa vinyl idag.


/Krister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar